Barsawia http://mud.barsawia.pl/forum/ |
|
popularność http://mud.barsawia.pl/forum/viewtopic.php?f=2&t=4 |
Strona 2 z 3 |
Autor: | Marsztal [ 23 wrz 2019, o 22:12 ] |
Tytuł: | Re: popularność |
Niestety zgadzam się z przedmówcami, Barsawia na chwilę obecną leży porzucona, samotna... Ciekawie to brzmi: fangorn napisał(a): "osobami trzymającymi barsawie" Jeszcze Barsawia nie zginęła, póki gracze żyją. Ale co po graczach, jak trzeba iść do przodu, a nie stać w miejscu. Reasumując: Jeżeli ktoś ma kontakt z Samuelem, albo innym wizem i czuje się na siłach by to popchnąć dalej - trzeba próbować. Ze swojej strony jedyne co mogę dorzucić, to że sam mud pod kątem technicznym (hardware) "ma się dobrze", codziennie archiwizowany, stoi na gigabitowym symetrycznym łączu. Ktoś może powiedzieć - po co archiwizacje ale są ! wszystko przygotowane tak, aby można było się rozwijać. Kwestia odpowiednich osób |
Autor: | Gość [ 28 wrz 2019, o 10:11 ] |
Tytuł: | Re: popularność |
Hej, ja mam telefon do Laesala. Niestety, on nie wydaje się w ogóle chętny żeby jakiekolwiek uprawnienia dać komukolwiek. |
Autor: | fangorn [ 14 paź 2019, o 15:32 ] |
Tytuł: | Re: popularność |
To chyba przesądza sprawę... Trzeba będzie się przenieść na lpmudy które są aktywnie wspierane (Arkadia, Mystica) lub przynajmniej nie są porzucone (Nightal, Warlock). Szkoda. |
Autor: | Erdamon [ 9 lis 2019, o 12:57 ] |
Tytuł: | Re: popularność |
Witam, jakis drwal moglby sie zalogowac i mnie przyjac do stowarzyszenia? Bo nie moge treningu wyzej zrobic ;D |
Autor: | Erdamon [ 10 lis 2019, o 17:30 ] |
Tytuł: | Re: popularność |
Witam, Pamieta ktos moze jak sie wchodzilo na bagniaki? Wiem w ktorym miejscu ale zadna komenda mi nie pasuje |
Autor: | Aris [ 24 lis 2019, o 23:21 ] |
Tytuł: | Re: popularność |
Erdamon napisał(a): Witam, Pamieta ktos moze jak sie wchodzilo na bagniaki? Wiem w ktorym miejscu ale zadna komenda mi nie pasuje Nie ma tam komendy zejście jest z traktu |
Autor: | Sorlah [ 19 sty 2020, o 10:09 ] |
Tytuł: | Re: popularność |
Czolem, Dziala barsa w ogole? Jak tak, to poprosze host i ip, czy co tam bylo potrzebne do zalogowania. Pozdrawiam |
Autor: | Mystic [ 24 sty 2020, o 16:22 ] |
Tytuł: | Re: popularność |
Wiem, że to trochę nie na miejscu ale jakby pod nieobecność Barsy ktoś chciał pomóc w testach innego lpmuda, to zapraszamy: mud.mysticarpg.pl:2300 M. |
Autor: | Barsawia [ 16 lut 2020, o 12:40 ] |
Tytuł: | Re: popularność |
Jesli ktos jest zainteresowany i ma dobry plan jak reaktywowac barsawie. Prosze o kontakt. Posiadam driver i lpmud. Z gory dziekuje. |
Autor: | Barsawia_tba [ 16 lut 2020, o 14:17 ] |
Tytuł: | Re: popularność |
Barsawia napisał(a): Jesli ktos jest zainteresowany i ma dobry plan jak reaktywowac barsawie. Prosze o kontakt. Posiadam driver i lpmud. Z gory dziekuje. Przyklady: Biblioteka Rivendell "Ballada o Earendilu i Elwindze" Splynela krwia Arda... krwia elfow i ludzi. W najczarniejszy czas, gdy nadzieja umarla. W smutku tonely wschodu krainy, Srodziemie. Earendil wladal wtedy ujsciem rzeki Sirion. ... /* Plik: D1a.c (lokacja wedlug mapy Rivendell) * Autor: Liaendil * Data: 28.03.2003 * Opis: Trakt do Domu Elronda */ ... string dlugi_opis() { return ("Kroczac spokojnie kamiennymi, plaskimi plytami goscinca wdychasz czyste, ostre powietrze doliny. " + "Dom Elronda jest juz niezle widoczny i zaczynasz dostrzegac pierwsze szczegoly jego konstrukcji. " + "Wybudowany w niewielkim gaju, wydaje sie stanowic z nim jednosc. Drzewa przenikajace sciany, " + "wnikajace do srodka i oplatajce ganki podkreslaja zespolenie cywilizacji z natura. Wysmukle " + "kolumny przechodza plynnie w rzezbione luki, ktore wiencza wszystkie odrzwia. Nieopodal slyszysz " + "nadal spokojny, monotonny szum Bruinen. " + pogoda_riv() + "\n"); } inherit "/d/Midearth/std/monster"; inherit "/lib/craftsman"; #include "local.h" #include <macros.h> #include <money.h> #include <ss_types.h> #include <stdproperties.h> string q_def(); void create_monster() { ustaw_imie( ({ "farak", "faraka", "farakowi", "faraka", "farakiem", "faraku" }) ); ustaw_rase("mezczyzna"); dodaj_nazwe("czlowiek"); dodaj_przym("stary"); dodaj_przym("zapracowany"); set_long("Stary krasnolud wyglada jakby spora czesc swego "+ "dlugiego zycia spedzil z bronia w reku. Odsloniete "+ "czesci ciala pokrywa mu siatka blizn z ktorych niejedna "+ "musial otrzymac w walce z przeciwnikiem uzbrojonym w pazury. "+ "Oczy krasnoluda pod krzaczasta oslona brwi badaja otoczenie "+ "pewnym spojrzeniem swiadczacym o doswiadczeniu. Kusnierz "+ "odziany jest w proste ubranie na ktore narzucil mocny "+ "skorzany fartuch o kieszeniach urywajacych sie od rozmaitych "+ "narzedzi przydatnych podczas obrobki skor.\n"); add_ask(({"sklep","zaklad","warsztat"}), "'Dorobilem sie na wojaczce. A ze zdrowie i wiek juz nie te co "+ "kiedys to wzialem sie za rzemioslo.", 1); add_ask("skory", "'Skory? Tak... Skupuje jesli sa dobrej jakosci.", 1); add_ask(({"pomoc","prace","zajecie","zlecenie"}), "'Czeladnika mi nie trza. Mam juz jednego.", 1); add_prop(CONT_I_HEIGHT, 162); add_cact("krzyknij Gin szubrawco!"); add_act("emote dokladnie mierzy jakas skore."); add_act("emote bierze kawalek kredy i starannie rysuje na jakiejs skorze linie."); add_act("emote tnie jakas skore nozycami."); add_act("emote uklada kawalki jakiejs skory na stole i namysla sie przez chwile."); add_act("emote nawleka gruba igle."); add_act("emote zszywa ze soba kawalki skory."); add_act("emote starannie wygladza krawedzie skory."); add_weapon(KUSNIERZ + "topor"); set_default_answer(q_def); set_title("z Blednego Lasu, Kusnierz z zamowilowania","sluze uprzejmie"); set_stats( ({ 50, 40, 60, 50, 50, 40 }) ); set_exp_factor(1); craftsman_set_quantity_of_products(4); craftsman_set_max_user_orders(2); // ile na raz zamowien tego samego gracza obslugujemy craftsman_set_sold_item_names(({ "buty", "rekawice", "plaszcz", "czapka" })); set_skill(SS_AWARENESS, 45); set_skill(SS_WEP_AXE, 32); set_skill(SS_DEFENCE, 22); set_money_accept(MONEY_ACCEPT_MIDEARTH); config_default_trade(); } |
Strona 2 z 3 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |