Barsawia

Forum gry Barsawia
Teraz jest 28 mar 2024, o 13:58

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
PostNapisane: 23 wrz 2019, o 22:12 
Offline

Dołączył(a): 27 sty 2018, o 23:51
Posty: 4
Niestety zgadzam się z przedmówcami, Barsawia na chwilę obecną leży porzucona, samotna...
Ciekawie to brzmi:
fangorn napisał(a):
"osobami trzymającymi barsawie"
:)
Jeszcze Barsawia nie zginęła, póki gracze żyją.
Ale co po graczach, jak trzeba iść do przodu, a nie stać w miejscu.

Reasumując: Jeżeli ktoś ma kontakt z Samuelem, albo innym wizem i czuje się na siłach by to popchnąć dalej - trzeba próbować.
Ze swojej strony jedyne co mogę dorzucić, to że sam mud pod kątem technicznym (hardware) "ma się dobrze", codziennie archiwizowany, stoi na gigabitowym symetrycznym łączu.
Ktoś może powiedzieć - po co archiwizacje :) ale są ! wszystko przygotowane tak, aby można było się rozwijać.

Kwestia odpowiednich osób ;)


Zgłoś post
Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
PostNapisane: 28 wrz 2019, o 10:11 
Hej,
ja mam telefon do Laesala. Niestety, on nie wydaje się w ogóle chętny żeby jakiekolwiek uprawnienia dać komukolwiek.


Zgłoś post
Góra
  
Cytuj  
PostNapisane: 14 paź 2019, o 15:32 
To chyba przesądza sprawę...
Trzeba będzie się przenieść na lpmudy które są aktywnie wspierane (Arkadia, Mystica) lub przynajmniej nie są porzucone (Nightal, Warlock).
Szkoda.


Zgłoś post
Góra
  
Cytuj  
PostNapisane: 9 lis 2019, o 12:57 
Witam, jakis drwal moglby sie zalogowac i mnie przyjac do stowarzyszenia? Bo nie moge treningu wyzej zrobic ;D


Zgłoś post
Góra
  
Cytuj  
PostNapisane: 10 lis 2019, o 17:30 
Witam,
Pamieta ktos moze jak sie wchodzilo na bagniaki? Wiem w ktorym miejscu ale zadna komenda mi nie pasuje :D


Zgłoś post
Góra
  
Cytuj  
PostNapisane: 24 lis 2019, o 23:21 
Erdamon napisał(a):
Witam,
Pamieta ktos moze jak sie wchodzilo na bagniaki? Wiem w ktorym miejscu ale zadna komenda mi nie pasuje :D

Nie ma tam komendy :) zejście jest z traktu :)


Zgłoś post
Góra
  
Cytuj  
PostNapisane: 19 sty 2020, o 10:09 
Czolem,
Dziala barsa w ogole? Jak tak, to poprosze host i ip, czy co tam bylo potrzebne do zalogowania.
Pozdrawiam


Zgłoś post
Góra
  
Cytuj  
PostNapisane: 24 sty 2020, o 16:22 
Wiem, że to trochę nie na miejscu ale jakby pod nieobecność Barsy ktoś chciał pomóc w testach innego lpmuda, to zapraszamy:

mud.mysticarpg.pl:2300

M.


Zgłoś post
Góra
  
Cytuj  
PostNapisane: 16 lut 2020, o 12:40 
Jesli ktos jest zainteresowany i ma dobry plan jak reaktywowac barsawie.
Prosze o kontakt.

Posiadam driver i lpmud.

Z gory dziekuje.


Zgłoś post
Góra
  
Cytuj  
PostNapisane: 16 lut 2020, o 14:17 
Barsawia napisał(a):
Jesli ktos jest zainteresowany i ma dobry plan jak reaktywowac barsawie.
Prosze o kontakt.

Posiadam driver i lpmud.

Z gory dziekuje.

Przyklady:

Biblioteka Rivendell
"Ballada o Earendilu i Elwindze"

Splynela krwia Arda... krwia elfow i ludzi.
W najczarniejszy czas, gdy nadzieja umarla.
W smutku tonely wschodu krainy, Srodziemie.
Earendil wladal wtedy ujsciem rzeki Sirion.
...

/* Plik: D1a.c (lokacja wedlug mapy Rivendell)
* Autor: Liaendil
* Data: 28.03.2003
* Opis: Trakt do Domu Elronda
*/
...
string
dlugi_opis()
{
return ("Kroczac spokojnie kamiennymi, plaskimi plytami goscinca wdychasz czyste, ostre powietrze doliny. " +
"Dom Elronda jest juz niezle widoczny i zaczynasz dostrzegac pierwsze szczegoly jego konstrukcji. " +
"Wybudowany w niewielkim gaju, wydaje sie stanowic z nim jednosc. Drzewa przenikajace sciany, " +
"wnikajace do srodka i oplatajce ganki podkreslaja zespolenie cywilizacji z natura. Wysmukle " +
"kolumny przechodza plynnie w rzezbione luki, ktore wiencza wszystkie odrzwia. Nieopodal slyszysz " +
"nadal spokojny, monotonny szum Bruinen. " +
pogoda_riv() + "\n");
}

inherit "/d/Midearth/std/monster";
inherit "/lib/craftsman";
#include "local.h"
#include <macros.h>
#include <money.h>
#include <ss_types.h>
#include <stdproperties.h>
string q_def();
void create_monster()
{
ustaw_imie( ({ "farak", "faraka", "farakowi", "faraka", "farakiem",
"faraku" }) );
ustaw_rase("mezczyzna");
dodaj_nazwe("czlowiek");
dodaj_przym("stary");
dodaj_przym("zapracowany");

set_long("Stary krasnolud wyglada jakby spora czesc swego "+
"dlugiego zycia spedzil z bronia w reku. Odsloniete "+
"czesci ciala pokrywa mu siatka blizn z ktorych niejedna "+
"musial otrzymac w walce z przeciwnikiem uzbrojonym w pazury. "+
"Oczy krasnoluda pod krzaczasta oslona brwi badaja otoczenie "+
"pewnym spojrzeniem swiadczacym o doswiadczeniu. Kusnierz "+
"odziany jest w proste ubranie na ktore narzucil mocny "+
"skorzany fartuch o kieszeniach urywajacych sie od rozmaitych "+
"narzedzi przydatnych podczas obrobki skor.\n");
add_ask(({"sklep","zaklad","warsztat"}),
"'Dorobilem sie na wojaczce. A ze zdrowie i wiek juz nie te co "+
"kiedys to wzialem sie za rzemioslo.", 1);
add_ask("skory", "'Skory? Tak... Skupuje jesli sa dobrej jakosci.", 1);
add_ask(({"pomoc","prace","zajecie","zlecenie"}),
"'Czeladnika mi nie trza. Mam juz jednego.", 1);
add_prop(CONT_I_HEIGHT, 162);

add_cact("krzyknij Gin szubrawco!");
add_act("emote dokladnie mierzy jakas skore.");
add_act("emote bierze kawalek kredy i starannie rysuje na jakiejs skorze linie.");
add_act("emote tnie jakas skore nozycami.");
add_act("emote uklada kawalki jakiejs skory na stole i namysla sie przez chwile.");
add_act("emote nawleka gruba igle.");
add_act("emote zszywa ze soba kawalki skory.");
add_act("emote starannie wygladza krawedzie skory.");

add_weapon(KUSNIERZ + "topor");

set_default_answer(q_def);
set_title("z Blednego Lasu, Kusnierz z zamowilowania","sluze uprzejmie");

set_stats( ({ 50, 40, 60, 50, 50, 40 }) );
set_exp_factor(1);

craftsman_set_quantity_of_products(4);
craftsman_set_max_user_orders(2); // ile na raz zamowien tego samego gracza obslugujemy

craftsman_set_sold_item_names(({ "buty", "rekawice", "plaszcz", "czapka" }));

set_skill(SS_AWARENESS, 45);
set_skill(SS_WEP_AXE, 32);
set_skill(SS_DEFENCE, 22);

set_money_accept(MONEY_ACCEPT_MIDEARTH);
config_default_trade();
}


Zgłoś post
Góra
  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 29 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 8 gości


Możesz rozpoczynać nowe wątki
Możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL