Barsawia napisał(a):
Jesli ktos jest zainteresowany i ma dobry plan jak reaktywowac barsawie.
Prosze o kontakt.
Posiadam driver i lpmud.
Z gory dziekuje.
Przyklady:
Biblioteka Rivendell
"Ballada o Earendilu i Elwindze"
Splynela krwia Arda... krwia elfow i ludzi.
W najczarniejszy czas, gdy nadzieja umarla.
W smutku tonely wschodu krainy, Srodziemie.
Earendil wladal wtedy ujsciem rzeki Sirion.
...
/* Plik: D1a.c (lokacja wedlug mapy Rivendell)
* Autor: Liaendil
* Data: 28.03.2003
* Opis: Trakt do Domu Elronda
*/
...
string
dlugi_opis()
{
return ("Kroczac spokojnie kamiennymi, plaskimi plytami goscinca wdychasz czyste, ostre powietrze doliny. " +
"Dom Elronda jest juz niezle widoczny i zaczynasz dostrzegac pierwsze szczegoly jego konstrukcji. " +
"Wybudowany w niewielkim gaju, wydaje sie stanowic z nim jednosc. Drzewa przenikajace sciany, " +
"wnikajace do srodka i oplatajce ganki podkreslaja zespolenie cywilizacji z natura. Wysmukle " +
"kolumny przechodza plynnie w rzezbione luki, ktore wiencza wszystkie odrzwia. Nieopodal slyszysz " +
"nadal spokojny, monotonny szum Bruinen. " +
pogoda_riv() + "\n");
}
inherit "/d/Midearth/std/monster";
inherit "/lib/craftsman";
#include "local.h"
#include <macros.h>
#include <money.h>
#include <ss_types.h>
#include <stdproperties.h>
string q_def();
void create_monster()
{
ustaw_imie( ({ "farak", "faraka", "farakowi", "faraka", "farakiem",
"faraku" }) );
ustaw_rase("mezczyzna");
dodaj_nazwe("czlowiek");
dodaj_przym("stary");
dodaj_przym("zapracowany");
set_long("Stary krasnolud wyglada jakby spora czesc swego "+
"dlugiego zycia spedzil z bronia w reku. Odsloniete "+
"czesci ciala pokrywa mu siatka blizn z ktorych niejedna "+
"musial otrzymac w walce z przeciwnikiem uzbrojonym w pazury. "+
"Oczy krasnoluda pod krzaczasta oslona brwi badaja otoczenie "+
"pewnym spojrzeniem swiadczacym o doswiadczeniu. Kusnierz "+
"odziany jest w proste ubranie na ktore narzucil mocny "+
"skorzany fartuch o kieszeniach urywajacych sie od rozmaitych "+
"narzedzi przydatnych podczas obrobki skor.\n");
add_ask(({"sklep","zaklad","warsztat"}),
"'Dorobilem sie na wojaczce. A ze zdrowie i wiek juz nie te co "+
"kiedys to wzialem sie za rzemioslo.", 1);
add_ask("skory", "'Skory? Tak... Skupuje jesli sa dobrej jakosci.", 1);
add_ask(({"pomoc","prace","zajecie","zlecenie"}),
"'Czeladnika mi nie trza. Mam juz jednego.", 1);
add_prop(CONT_I_HEIGHT, 162);
add_cact("krzyknij Gin szubrawco!");
add_act("emote dokladnie mierzy jakas skore.");
add_act("emote bierze kawalek kredy i starannie rysuje na jakiejs skorze linie.");
add_act("emote tnie jakas skore nozycami.");
add_act("emote uklada kawalki jakiejs skory na stole i namysla sie przez chwile.");
add_act("emote nawleka gruba igle.");
add_act("emote zszywa ze soba kawalki skory.");
add_act("emote starannie wygladza krawedzie skory.");
add_weapon(KUSNIERZ + "topor");
set_default_answer(q_def);
set_title("z Blednego Lasu, Kusnierz z zamowilowania","sluze uprzejmie");
set_stats( ({ 50, 40, 60, 50, 50, 40 }) );
set_exp_factor(1);
craftsman_set_quantity_of_products(4);
craftsman_set_max_user_orders(2); // ile na raz zamowien tego samego gracza obslugujemy
craftsman_set_sold_item_names(({ "buty", "rekawice", "plaszcz", "czapka" }));
set_skill(SS_AWARENESS, 45);
set_skill(SS_WEP_AXE, 32);
set_skill(SS_DEFENCE, 22);
set_money_accept(MONEY_ACCEPT_MIDEARTH);
config_default_trade();
}
[quote="Barsawia"]Jesli ktos jest zainteresowany i ma dobry plan jak reaktywowac barsawie.
Prosze o kontakt.
Posiadam driver i lpmud.
Z gory dziekuje.[/quote]
Przyklady:
Biblioteka Rivendell
"Ballada o Earendilu i Elwindze"
Splynela krwia Arda... krwia elfow i ludzi.
W najczarniejszy czas, gdy nadzieja umarla.
W smutku tonely wschodu krainy, Srodziemie.
Earendil wladal wtedy ujsciem rzeki Sirion.
...
/* Plik: D1a.c (lokacja wedlug mapy Rivendell)
* Autor: Liaendil
* Data: 28.03.2003
* Opis: Trakt do Domu Elronda
*/
...
string
dlugi_opis()
{
return ("Kroczac spokojnie kamiennymi, plaskimi plytami goscinca wdychasz czyste, ostre powietrze doliny. " +
"Dom Elronda jest juz niezle widoczny i zaczynasz dostrzegac pierwsze szczegoly jego konstrukcji. " +
"Wybudowany w niewielkim gaju, wydaje sie stanowic z nim jednosc. Drzewa przenikajace sciany, " +
"wnikajace do srodka i oplatajce ganki podkreslaja zespolenie cywilizacji z natura. Wysmukle " +
"kolumny przechodza plynnie w rzezbione luki, ktore wiencza wszystkie odrzwia. Nieopodal slyszysz " +
"nadal spokojny, monotonny szum Bruinen. " +
pogoda_riv() + "\n");
}
inherit "/d/Midearth/std/monster";
inherit "/lib/craftsman";
#include "local.h"
#include <macros.h>
#include <money.h>
#include <ss_types.h>
#include <stdproperties.h>
string q_def();
void create_monster()
{
ustaw_imie( ({ "farak", "faraka", "farakowi", "faraka", "farakiem",
"faraku" }) );
ustaw_rase("mezczyzna");
dodaj_nazwe("czlowiek");
dodaj_przym("stary");
dodaj_przym("zapracowany");
set_long("Stary krasnolud wyglada jakby spora czesc swego "+
"dlugiego zycia spedzil z bronia w reku. Odsloniete "+
"czesci ciala pokrywa mu siatka blizn z ktorych niejedna "+
"musial otrzymac w walce z przeciwnikiem uzbrojonym w pazury. "+
"Oczy krasnoluda pod krzaczasta oslona brwi badaja otoczenie "+
"pewnym spojrzeniem swiadczacym o doswiadczeniu. Kusnierz "+
"odziany jest w proste ubranie na ktore narzucil mocny "+
"skorzany fartuch o kieszeniach urywajacych sie od rozmaitych "+
"narzedzi przydatnych podczas obrobki skor.\n");
add_ask(({"sklep","zaklad","warsztat"}),
"'Dorobilem sie na wojaczce. A ze zdrowie i wiek juz nie te co "+
"kiedys to wzialem sie za rzemioslo.", 1);
add_ask("skory", "'Skory? Tak... Skupuje jesli sa dobrej jakosci.", 1);
add_ask(({"pomoc","prace","zajecie","zlecenie"}),
"'Czeladnika mi nie trza. Mam juz jednego.", 1);
add_prop(CONT_I_HEIGHT, 162);
add_cact("krzyknij Gin szubrawco!");
add_act("emote dokladnie mierzy jakas skore.");
add_act("emote bierze kawalek kredy i starannie rysuje na jakiejs skorze linie.");
add_act("emote tnie jakas skore nozycami.");
add_act("emote uklada kawalki jakiejs skory na stole i namysla sie przez chwile.");
add_act("emote nawleka gruba igle.");
add_act("emote zszywa ze soba kawalki skory.");
add_act("emote starannie wygladza krawedzie skory.");
add_weapon(KUSNIERZ + "topor");
set_default_answer(q_def);
set_title("z Blednego Lasu, Kusnierz z zamowilowania","sluze uprzejmie");
set_stats( ({ 50, 40, 60, 50, 50, 40 }) );
set_exp_factor(1);
craftsman_set_quantity_of_products(4);
craftsman_set_max_user_orders(2); // ile na raz zamowien tego samego gracza obslugujemy
craftsman_set_sold_item_names(({ "buty", "rekawice", "plaszcz", "czapka" }));
set_skill(SS_AWARENESS, 45);
set_skill(SS_WEP_AXE, 32);
set_skill(SS_DEFENCE, 22);
set_money_accept(MONEY_ACCEPT_MIDEARTH);
config_default_trade();
}