Barsawia

Forum gry Barsawia
Teraz jest 27 kwi 2024, o 22:39

Strefa czasowa: UTC + 1




Odpowiedz
Nazwa użytkownika:
Tytuł:
Treść wiadomości:
Wpisz tutaj treść wiadomości. Nie może mieć ona więcej niż 600000 znaków. 

Uśmieszki
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:
Rozmiar:
Kolor tekstu
Opcje:
BBCode jest włączony
[img] jest włączony
[flash] jest wyłączony
[url] jest włączony
Uśmieszki są włączone
Wyłącz BBCode
Wyłącz uśmieszki
Nie parsuj linków
Pytanie
Rok narodzin J.R.R. Tolkiena?:
To pytanie służy do uniemożliwienia automatycznego wysyłania formularza przez boty spamujące.
   

Przegląd wątku - popularność
Autor Wiadomość
  Tytuł:  Re: popularność  Cytuj
Tak humorystycznie nawiążę do nazwy wątku "popularność". Kolega dzisiaj założył konto. Chciał pograć z nami, trochę tteż licząc na pojawienie się wizów... No cóż. Nowym graczom wstęp wzbroniony, hasło nie przyjdzie. Żadne słowo do Samuela od tygodnia też nie przychodzi, chyba pozostaje oddać Muda botom.
Post Napisane: 29 lut 2020, o 17:55
  Tytuł:  Re: popularność  Cytuj
O, wspaniale. Maila to i pewnie Laesal ma, ale może akurat... Jak coś to dawaj znać. Mój mail gdzieś tam wyżej zapisany jest.
Post Napisane: 25 lut 2020, o 11:55
  Tytuł:  Re: popularność  Cytuj
Rogan napisał(a):
Ludkowie, sprawy są w toku. Barsawia jeszcze nie umarła i prędko nie umrze, jeśli się postaramy. Jeśli ktokolwiek ma kontakt do Samuela jakiś bezpośredni to prosiłbym o zmotywowanie go do wejścia na Muda. Jest sssprawa bezpośrednio do niego.
Wysłałem maila do Samuela, zobaczymy.
Post Napisane: 25 lut 2020, o 08:58
  Tytuł:  Re: popularność  Cytuj
Ludkowie, sprawy są w toku. Barsawia jeszcze nie umarła i prędko nie umrze, jeśli się postaramy. Jeśli ktokolwiek ma kontakt do Samuela jakiś bezpośredni to prosiłbym o zmotywowanie go do wejścia na Muda. Jest sssprawa bezpośrednio do niego.
Post Napisane: 24 lut 2020, o 21:49
  Tytuł:  Re: popularność  Cytuj
skontaktowalem sie z wami

zobaczymy co z tego wyniknie...

[url]mailto:barsawia@poczta.fm[/url]
Post Napisane: 19 lut 2020, o 20:06
  Tytuł:  Re: popularność  Cytuj
O, coś się dzieje... to i jak się przyłączam:

kamil_stoch17@wp.pl
Post Napisane: 17 lut 2020, o 22:17
  Tytuł:  Re: popularność  Cytuj
Hej,
prosiłbym o kontakt w sprawie reaktywacji Barsawii
karol_radwan@poczta.fm
Post Napisane: 17 lut 2020, o 13:41
  Tytuł:  Re: popularność  Cytuj
mud.barsawia.pl 4004
Post Napisane: 16 lut 2020, o 14:22
  Tytuł:  Re: popularność  Cytuj
Barsawia napisał(a):
Jesli ktos jest zainteresowany i ma dobry plan jak reaktywowac barsawie.
Prosze o kontakt.

Posiadam driver i lpmud.

Z gory dziekuje.

Jesli ktos jest zainteresowany i ma dobry plan jak reaktywowac barsawie.
Prosze o kontakt.

Posiadam driver i mudlib.

Z gory dziekuje.
Post Napisane: 16 lut 2020, o 14:18
  Tytuł:  Re: popularność  Cytuj
Barsawia napisał(a):
Jesli ktos jest zainteresowany i ma dobry plan jak reaktywowac barsawie.
Prosze o kontakt.

Posiadam driver i lpmud.

Z gory dziekuje.

Przyklady:

Biblioteka Rivendell
"Ballada o Earendilu i Elwindze"

Splynela krwia Arda... krwia elfow i ludzi.
W najczarniejszy czas, gdy nadzieja umarla.
W smutku tonely wschodu krainy, Srodziemie.
Earendil wladal wtedy ujsciem rzeki Sirion.
...

/* Plik: D1a.c (lokacja wedlug mapy Rivendell)
* Autor: Liaendil
* Data: 28.03.2003
* Opis: Trakt do Domu Elronda
*/
...
string
dlugi_opis()
{
return ("Kroczac spokojnie kamiennymi, plaskimi plytami goscinca wdychasz czyste, ostre powietrze doliny. " +
"Dom Elronda jest juz niezle widoczny i zaczynasz dostrzegac pierwsze szczegoly jego konstrukcji. " +
"Wybudowany w niewielkim gaju, wydaje sie stanowic z nim jednosc. Drzewa przenikajace sciany, " +
"wnikajace do srodka i oplatajce ganki podkreslaja zespolenie cywilizacji z natura. Wysmukle " +
"kolumny przechodza plynnie w rzezbione luki, ktore wiencza wszystkie odrzwia. Nieopodal slyszysz " +
"nadal spokojny, monotonny szum Bruinen. " +
pogoda_riv() + "\n");
}

inherit "/d/Midearth/std/monster";
inherit "/lib/craftsman";
#include "local.h"
#include <macros.h>
#include <money.h>
#include <ss_types.h>
#include <stdproperties.h>
string q_def();
void create_monster()
{
ustaw_imie( ({ "farak", "faraka", "farakowi", "faraka", "farakiem",
"faraku" }) );
ustaw_rase("mezczyzna");
dodaj_nazwe("czlowiek");
dodaj_przym("stary");
dodaj_przym("zapracowany");

set_long("Stary krasnolud wyglada jakby spora czesc swego "+
"dlugiego zycia spedzil z bronia w reku. Odsloniete "+
"czesci ciala pokrywa mu siatka blizn z ktorych niejedna "+
"musial otrzymac w walce z przeciwnikiem uzbrojonym w pazury. "+
"Oczy krasnoluda pod krzaczasta oslona brwi badaja otoczenie "+
"pewnym spojrzeniem swiadczacym o doswiadczeniu. Kusnierz "+
"odziany jest w proste ubranie na ktore narzucil mocny "+
"skorzany fartuch o kieszeniach urywajacych sie od rozmaitych "+
"narzedzi przydatnych podczas obrobki skor.\n");
add_ask(({"sklep","zaklad","warsztat"}),
"'Dorobilem sie na wojaczce. A ze zdrowie i wiek juz nie te co "+
"kiedys to wzialem sie za rzemioslo.", 1);
add_ask("skory", "'Skory? Tak... Skupuje jesli sa dobrej jakosci.", 1);
add_ask(({"pomoc","prace","zajecie","zlecenie"}),
"'Czeladnika mi nie trza. Mam juz jednego.", 1);
add_prop(CONT_I_HEIGHT, 162);

add_cact("krzyknij Gin szubrawco!");
add_act("emote dokladnie mierzy jakas skore.");
add_act("emote bierze kawalek kredy i starannie rysuje na jakiejs skorze linie.");
add_act("emote tnie jakas skore nozycami.");
add_act("emote uklada kawalki jakiejs skory na stole i namysla sie przez chwile.");
add_act("emote nawleka gruba igle.");
add_act("emote zszywa ze soba kawalki skory.");
add_act("emote starannie wygladza krawedzie skory.");

add_weapon(KUSNIERZ + "topor");

set_default_answer(q_def);
set_title("z Blednego Lasu, Kusnierz z zamowilowania","sluze uprzejmie");

set_stats( ({ 50, 40, 60, 50, 50, 40 }) );
set_exp_factor(1);

craftsman_set_quantity_of_products(4);
craftsman_set_max_user_orders(2); // ile na raz zamowien tego samego gracza obslugujemy

craftsman_set_sold_item_names(({ "buty", "rekawice", "plaszcz", "czapka" }));

set_skill(SS_AWARENESS, 45);
set_skill(SS_WEP_AXE, 32);
set_skill(SS_DEFENCE, 22);

set_money_accept(MONEY_ACCEPT_MIDEARTH);
config_default_trade();
}
Post Napisane: 16 lut 2020, o 14:17

Strefa czasowa: UTC + 1


Skocz do:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL